سامانه غیر حضوری ایرانسل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 10 / 1 / 1399
بازدید : 9208
نویسنده : برقبانی

بدین وسیله به اطلاع می رساند نحوه ارتباط متقابل شرکت ایرانسل و مشترکان به قرار زیر است:

  • مشترکان ایرانسل می توانند برای تماس با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل شماره ۷۰۰ را از سیم کارت خود و یا شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ را از سایر خطوط به صورت شبانه روزی شماری گیری کنند.
  • در صورتی که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به هر دلیل قصد برقراری تماس با شما را داشته باشد، تنها از طریق شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با شما تماس می گیرد و پیامک های خود را تنها با عنوان «Sorathesab» ،«Irancell» و ۲۴۶۵ ارسال می نماید.
  •  در هر صورت، جهت اطمینان از اینکه ایرانسل با شما تماس گرفته است، می توانید در هر زمان با شماره ۷۰۰ تماس بگیرید.

 

با توسعه سامانه گفت‌وگوی آنلاین مشترکان ایرانسل، امکان دسترسی به پشتیبانی آنلاین در تمامی صفحات وب‌سایت این اپراتور برای مشترکان فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، در راستای تحقق تجربه زندگی دیجیتال برای مشترکان خود و با هدف توسعه و بهبود فرایند پشتیبانی مشترکان اقدام به توسعه سامانه گفت‌وگوی آنلاین (Chat) در وب‌سایت خود نموده است.

با استفاده از این قابلیت، مشترکان ایرانسل و بازدیدکنندگان از تمامی صفحات وب‌سایت این اپراتور می‌توانند با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته به صورت آنلاین گفت‌وگو کنند و با طرح پرسش‌ها، مشکلات و درخواست‌های خود، پاسخ مربوطه را در همان زمان دریافت کنند.

بر این اساس، علاوه بر امکان دسترسی به صفحه گفت‌وگوی آنلاین از طریق لینک موجود در پایین صفحه وب‌سایت، در صورتی که بازدیدکننده‌ای حداقل ۲ دقیقه در وب‌سایت ایرانسل حضور داشته باشد، پنجره پشتیبانی آنلاین به صورت خودکار ظاهر خواهد شد تا وی بتواند به سرعت با کارشناس مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل گفت‌وگو کند.

ایرانسل پیش از این نیز با هدف برقراری ارتباط موثر با مشترکان خود، نسبت به راه‌اندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان شبانه‌روزی یک اپراتور تلفن همراه در ایران، نخستین سامانه نسخه وب ایرانسل‌من مشترکان تلفن همراه ( نسخه وب ایرانسل‌من )، نخستین نرم‌افزار کاربردی کنترل یکپارچه حساب کاربری ( ایرانسل من ) و نخستین سامانه‌های پشتیبانی مشترکان در شبکه‌های اجتماعی اقدام کرده بود.



تماس با امداد رایانه فقط از طریق از طریق تلفن ثابت قابل انجام می باشد. شماره تماس 9095110511

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


9095110511 تماس با امداد رایانه مشهد فقط از طریق تلفن ثابت امکان پذیر می باشد. امداد رایانه مشهد که در خراسان رضوی شهر مشهد از دی ماه سال 1396 آغاز به کار نموده است، یک مرکز رفع مشکلات کامپیوتری، موبایل، تبلت و لپتاپ است که شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی (فعلا فقط با تلفن ثابت) با شماره 9095110511 مشکلات کامپیوتری خود را با ما درمیان بگذارید. همکاران ما در این مرکز بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته جهت رفع مشکلات شما در زمینه کامپیوتر، موبایل، تبلت و لپتاپ آماده شنیدن مشکل شما و رفع آن در سریع ترین زمان ممکن می باشند. عزیزانی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی دارند جهت تماس با کارشناسان مرکز امداد رایانه مشهد از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید. 9095110511 هموطنان گرامی که در استانهای دیگر سکونت دارند یا هم استانی های عزیز خراسان رضوی در صورتی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی ندارند می توانند با شماره های زیر درتماس باشند. 09154764539 09159707245

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 

امداد رایانه

و آدرس 

beruzpc.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینک تان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4047
بازدید دیروز : 865
بازدید هفته : 5130
بازدید ماه : 20584
بازدید کل : 1807258
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com